Medisiinariliitto palkitsee vuosittain syksyllä sekä Vuoden työpaikan että Vuoden opetusteon 🏆!

Vuoden opetusteko

Opetusteko voi olla esimerkiksi uuden innovatiivisen opetusmenetelmän pilotointi, uusi hyvin järjestetty kurssi, erityinen opiskelijoiden huomiointi, tai muu vastaava tapahtuma! Tänä vuonna haluaisimme palkita erityisesti jonkin hyvin ruohonjuuritasoisen opintojen parantamisen, joten aivan yksittäistäkin harkkaa tai jo erityisen mahtavaa, opiskelijoita huomioivaa suunnittelua kannattaa ehdottaa. Tässäkään ei tarvitse kuitenkaan jumiutua näihin, vaan mikäli omasta mielestäsi olet ollut erityisen hyvässä opetuksessa, kerro se meillekin. Kilpailu koskee vain suomalaisia yliopistoja.

Ehdota kunniaa täältä:  https://response.questback.com/suomenlkriliitto/rogcdqnx5i

Vuoden työpaikka 🏥

Vietitkö kesäsi Suomen parhaassa työpaikassa? Oliko auttavaa kättä tarjolla ja tunsitko olevasi työyhteisön arvokas jäsen? Auta meitä kertomaan se heille! Tänä vuonna valinnoissa haluamme painottaa erityisesti vastaanottavaa ja kandimyönteistä ilmapiiriä, joten tällä kulmalla kannattaa lähteä perustelemaan. Emme kuitenkaan halua turhaan fiksoitua tähän, vaan kaikenlainen oman työpaikan ylistäminen on erittäin tervetullutta! Ehdottaminen onnistuu samalla klikkauksella ylläolevasta linkistä!

LISÄKSI Medisiinariliitto on ehtinyt jo korkeaan 50 vuoden ikään ja tämän kunniaksi olemme hupimielessä tehneet kyselyn historiikkia varten: minkälainen porukka lääkisläiset oikein ovatkaan. Käy siis vastaamassa tähän nopeaan kyselyyn: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSczZIqwSmec2rT_Q_YuwVpmssTDO24WnMf4NjZKM6YcKGu-Xw/viewform?usp=sf_link

Kysely on helppo ja nopea, koska kukin on oman itsensä paras asiantuntija. Syysterveisin, Medisiinariliitto

Kommentointi on suljettu.